onsdag 18 juli 2012

"Luke Skywalker" om Mitt Romney

Mark Hamill - skådespelaren mest känd för rollen som Luke Skywalker i den första Starwars-trilogin - intervjuas här på pågående Comic-Con i San Diego. Hamill är demokrat och stöder Obama, och säger bland annat:

"And if you don't vote for Barack Obama, you're insane,"




Jag måste säga att jag föredrar att minnas Mark Hamill så här:



Och i rent här-och-nu politiskt avseende måste jag säga att jag också föredrar Scott Walker, framför Skywalker ;)

Källor: Yahoo News, OnTheRedCarpet

Se även tidigare inlägg:

Sarah Jessica Parker och andra kändisar för Obama 20120606

1 kommentar:

Bengt sa...

Vet inte om killen som inte gjort något minnesvärt på 30 år är att betrakta som någon form av expertis överhuvudtaget. Som en vis man uttryckte saken, han gick ju inte ens klart jedi-skolan.